Work

Projectes d'èxit que porten el nostre segell

Coneix a algunes de les empreses a les quals hem ajudat a liderar la carrera en el món digital.

Creacom col·labora en la internacionalització de La Tagliatella

Amb la coneguda cadena de restaurants La Tagliatella, col·laborem en l’estandardització internacional de la marca, a través del desenvolupament de llibres de receptes, cartells i altres elements gràfics que facilitaven la formació del personal i feien més escalable el model de negoci.

la tagliatella
aranow packaging machinery

Aranow augmenta en més d'un 500% els seus leads en la web

Liderem tota la part de comunicació, i estratègia digital del negoci. D’altra banda, també volia posicionar-se com a empresa de referència en altres mercats, per això duem a terme una recerca de mercat en diferents països objectiu per a determinar aquells que podien oferir una major rendibilitat i, posteriorment, vam posar en marxa una estratègia de posicionament orgànic nacional i internacional enfocada en la captació de prospectes.

Neix Koonstel, el primer metavers empresarial Tecnològic

Ens encanten les noves tecnologies i ens encanten els reptes. Per a koonstel, ens encarreguem de crear tota la identitat corporativa, inclòs el naming, així com també desenvolupem l’estratègia de marca i el pla de comunicació per al llançament de la plataforma.

yerse

Yerse confia en Creacom per a la seva internacionalització a
través de Marketplace

En Creacom, com a agència certificada pel agregador de Marketplace Lengow, realitzem tota la integració del catàleg de la marca en dita Marketplace.

reburn studio

Reburn Studio és un centre d'entrenament boutique situat en...

Treballem en un nou naming i en una nova i potent estratègia de brànding per a connectar amb el públic amb la seva identitat de marca i comunicar de manera clara els punts més forts del centre i la seva metodologia d’entrenament.

50% més de leads amb un 100% més de qualitat en un any ​

AsorCAD, empresa dedicada a la comercialització de productes, i a la prestació de serveis relacionats amb la tecnologia 3D, es trobava amb què rebia pocs leads a través del seu web. Els vam proposar, d’una banda, millorar l’experiència d’usuari en la pàgina web, per un altre, posar en marxa una estratègia de posicionament orgànic i de pagament i, finalment, implementar un sistema de Lead Scoring que els permetés optimitzar la gestió comercial.

AsorCAD 3D Engineering & Metrology
Barcel

Dissenyant una web top, per a
un hotel molt top

El Barcelona Airport Hotel disposava d’una web poc intuïtiva i on era difícil arribar a reservar una habitació. Després d’una auditoria UX, les corresponents millores en la pàgina i en el motor de reserva i una estratègia de posicionament pagat en cercadors. aconseguim triplicar la conversió que teníem anteriorment.

vibia proyecto

Vibia tria Creacom com partner de disseny

La sofisticada marca d’il·luminació Vibia, va confiar en Creacom per a dissenyar, els seus dossiers de presentació de producte, així com per als fullets d’instruccions per al muntatge dels seus llums.

hotel vilagaros

L'Hotel Vilagarós augmenta en un 614% les reserves a la seva web​

sant joan de deu

+500.000€ recaptats en el nostre projecte amb major retorn​

clinicum

Email màrqueting per a fidelizar clients ​

Creant la marca de referència en clubs de pàdel

El club de pàdel d’Arenys de Munt ens va triar com partner digital i ens va sol·licitar la creació d’una nova marca premium i de referència en el sector de pàdel. Una marca que englobaria els millors clubs a nivell nacional i que havia de ser reflex de la qualitat de les seves instal·lacions i dels professionals que en ells treballarien. Així, després d’un complet estudi de marca, va néixer THECLUB Padel. Desenvolupem un nou lloc web fresc i dinàmic, d’acord amb la nova identitat i integrat amb l’App de gestió Matchpoint, així com una estratègia de posicionament i creixement única i centrada en l’escalabilitat.

the club padel
proyecto lamp

Un projecte amb “llum pròpia”​

LAMP, conocidísima marca d’il·luminació tècnica, necessitava d’un partner de confiança per al disseny de tots els seus catàlegs i instruccions de muntatge dels seus diferents productes. Finalment, va decidir col·laborar amb Creacom,

eninter proyecto

Eninter aterra a Llatinoamèrica de la mà de Creacom

Treballem exhaustivament amb Eninter en un pla de comunicació per als països seleccionats, basat a donar notorietat a la marca i en la captació de leads qualificats a través d’accions orgàniques, accions en xarxes socials i publicitat pagada.

3, 2, 1... GO!

Preparat per a arrencar amb
el teu projecte digital?

Taiglatella_01.png

Creacom col·labora en la internacionalització de La Tagliatella

Estandardització internacional de marca

Amb la coneguda cadena de restaurants La Tagliatella, col·laborem en l’estandardització internacional de la marca, a través del desenvolupament de llibres de receptes, cartells i altres elements gràfics que facilitaven la formació del personal i feien més escalable el model de negoci.

Aranow_logotipo.png

Aranow augmenta en més d'un 500% els seus leads en la web

Desenvolupament Web · Seo Internacional · Google Ads Internacional

i estratègia digital del negoci. Necessitava, d’una banda, millorar la captació de clients a través del seu web, per on no rebia cap lead de qualitat. D’altra banda, també volia posicionar-se com a empresa de referència en altres mercats. Des de Creacom, duem a terme una recerca de mercat en diferents països objectiu per a determinar aquells que podien oferir una major rendibilitat i, posteriorment, vam posar en marxa una estratègia de posicionament orgànic nacional i internacional enfocada en la captació de prospectes.

vivia_logo.png

Vibia tria Creacom com partner de disseny

Disseny gràfic

els seus dossiers de presentació de producte, així com per als fullets d’instruccions per al muntatge dels seus llums.

reburn_logo_1.png

Expressant la personalitat única d'una marca molt “fit”

Desenvolupament web · Naming · Brànding

Barcelona. Encara que tenien molt clars els seus valores i els seus avantatges diferencials, ho equipo de Reburn trobava dificultades en l’hora de transmetre’ls i connectar con el públic con la seva identitat de marca. En Creacom treballem en un nou naming i en una nova i potent estratègia de brànding que reflectissin aquests valors i comuniquessin de manera clara els punts més forts del centre i la seva metodologia d’entrenament.

yerse_logo.png

Yerse confia en Creacom per a la seva internacionalització a
través de Marketplace

Estratègia de posicionament internacional · Integració en Marketplace

diversos mercats amb els seus dissenys atemporals, la seva qualitat i la seva visió única de la moda. Comptava amb un ecommerce que estava funcionant bé, però desitjava poder arribar a més clientes a nivell mundial. Per aquest motiu, va decidir apostar pel Marketplace LaRedoute. En Creacom, com a agència certificada pel agregador de Marketplace Lengow, realitzem tota la integració del catàleg de la marca en dita Marketplace.

asorcad_logo.png

50% més de leads amb un 100% més de qualitat en un any

SEU · Google Ads · UX i CRO · Lead Scoring · Desenvolupament web

i a la prestació de serveis relacionats amb la tecnologia 3D, es trobava amb què rebia pocs leads a través del seu web. A més, d’aquests leads, la majoria no formaven part del seu públic objectiu principal, per la qual cosa dedicaven molt de temps a la gestió de prospectes que acabaven reportant pocs beneficis. Finalment, van decidir contactar amb Creacom i els vam proposar, d’una banda, millorar l’experiència d’usuari en la pàgina web, per un altre, posar en marxa una estratègia de posicionament orgànic i de pagament i, finalment, implementar un sistema de Lead Scoring que els permetés optimitzar la gestió comercial.

BAH_logo.png

Dissenyant una web top, per a
un hotel molt top

Auditoria i disseny UX · Estratègia de posicionament · CRO i analítica

instal·lacions, convenientment situat prop de l’aeroport de Barcelona i ideal per a persones que viatgen per negocis. Aquests excel·lents atributs, quedaven difuminats per una web poc intuïtiva i on era difícil arribar a reservar una habitació. Després d’una auditoria UX, les corresponents millores en la pàgina i en el motor de reserva i una estratègia de posicionament pagat en cercadors (tot dut a terme per Creacom), aconseguim triplicar la conversió que teníem anteriorment.

lumidolls_logo-e1643196975506.png

Creacom contribueix al "escalfament global" amb la internacionalització de Lumidolls

Internacionalització · Estratègia de posicionament

quan algú ens pregunta per una anècdota divertida. I és que Lumidolls es dedica a la comercialització de nines hiperrealistes per a adults. En aquest sentit, Lumidolls volia expandir el seu model de negoci a altres països, i va recórrer a Creacom per a fer-ho. Realitzem una recerca dels principals mercats per a descobrir on hi havia demanda, però poca oferta, i duem a terme una estratègia de posicionament de marca.

logo_hotel_vilagaros.png

L'Hotel Vilagarós augmenta en un 614% les reserves en el seu web

UX y CRO · Hotel Ads · Social media Ads

de Garòs, en el cor de la Vall d’Aran. Malgrat el seu atractiu, l’Hotel Vilagarós s’enfrontava amb dos hàndicaps: el primer, una web poc usable amb un motor de reserva poc intuïtiu; i el segon, les seves reserves es concentraven totes en la temporada d’hivern, mentre que, en la resta de l’any, les seves habitacions i apartaments, romanien pràcticament buits. Des de Creacom, vam posar a treballar al nostre equip d’especialistes per a analitzar i millorar tot allò que provocava friccions en el procés de reserva en la pàgina web. Una vegada fet això, implementem una estratègia de captació a través de xarxes socials i Hotel Ads, que va incrementar la facturació de manera exponencial.

logo.png

Email màrqueting per a fidelizar clients

Email màrqueting

porta prestant els seus serveis com a asseguradora de salut des de 1949. Malgrat comptar amb un sistema de comunicació amb els seus assegurats a través de correu postal, la companyia es va adonar que havia de digitalitzar-se per a adaptar-se a un món i a uns clients cada vegada més informatitzats. Des de Creacom realitzem la proposta i ajudem a implementar Mailchimp a la seva estratègia de comunicació i fidelització, mitjançant l’enviament de newsletters periòdiques i personalitzades amb camps dinàmics.

Logo_TheClub_Padel_2.png

Creant la marca de referència en clubs de pàdel

Identitat i estratègia de marca · Naming i imatge corporativa · Desenvolupament web · Integracions · Estratègia de comunicació

en els quals hem col·laborat. El club de pàdel d’Arenys de Munt ens va triar com partner digital i ens va sol·licitar la creació d’una nova marca premium i de referència en el sector de pàdel. Una marca que englobaria els millors clubs a nivell nacional i que havia de ser reflex de la qualitat de les seves instal·lacions i dels professionals que en ells treballarien. Així, després d’un complet estudi de marca, va néixer THECLUB Padel. Desenvolupem un nou lloc web fresc i dinàmic, d’acord amb la nova identitat i integrat amb l’App de gestió Matchpoint, així com una estratègia de posicionament i creixement única i centrada en l’escalabilitat.

sant joan de deu

+500.000€ recaptats en el nostre projecte amb major retorn

Sense ànim de lucre

i la Policia Municipal de Terrassa en la seva iniciativa “policies x valentes” que busca recaptar fons per a la recerca del càncer infantil.

LAMP_logo.png

Un projecte amb “llum pròpia”

Disseny gràfic

d’un partner de confiança per al disseny de tots els seus catàlegs i instruccions de muntatge dels seus diferents productes. Finalment, va decidir col·laborar amb Creacom,

Eninter_logo-e1643197521136.png

Eninter aterra a Llatinoamèrica de la mà de Creacom

Estratègia d'internacionalització

i instal·lació d’ascensors, gràcies al seu bon servei al client i a la seva ràpida capacitat de resposta. La direcció, no obstant això, desitjava obrir fronteres i ampliar la seva àrea de servei a altres països hispanoparlants. Per a això, requerien d’un partner de comunicació amb experiència i capaç de desenvolupar una estratègia que els permetés créixer de forma sostinguda. Així va ser com, en 2015, van contactar amb Creacom. El nostre equip, va realitzar una completa recerca dels mercats potencials per a determinar aquells més atractius i amb majors oportunitats de creixement. A continuació, treballem exhaustivament amb Eninter en un pla de comunicació per als països seleccionats, basat a donar notorietat a la marca i en la captació de leads qualificats a través d’accions orgàniques, accions en xarxes socials i publicitat pagada.